فقط به خاطر تنها عشقم
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان L☺o☻v♥e♦ و آدرس loveqms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

L☺o☻v♥e♦
L☺o☻v♥e♦
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : سهيل       

هيچ وقت از خدا نخواه که همه ي دنيا مال تو باشه ...


 هميشه از خدا بخواه کسي که همه ي دنياي توست مال کسي ديگه نباشه......

امشب شب آخره که مزاحم دلت شدم............

خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم..........

بدرقه لازم ندارم میرم عزیزترین............

نذار بمونه زیر پا قلبمو بردار از زمین...........

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود...........

غافل از اینکه قلب من منتظر اشاره بود

منو ببخش كه نديده ميگرفتم التماس اون نگاه نگرونو

منو ببخش كه گرفتم جاي دست عاشق تودست عشق ديگرونو

لايق عشق بزرگ تو نبودم خورشيد بانو

غافل از معجزۀ تو شد وجودم اسير جادو

منو ببخش كه درخشيدي و من چشمام و بستم

منو بخشيدي و من چشمام و بستم

منو ببخش منو ببخش منو ببخش منو ببخش

تو به پاي من نشستي و جدا از تو نشستم

كه نياوردي به روم هر جا دلت رو مي شكستم

منو ببخش منو ببخش منو ببخش منو ببخش......
فقط به خاطر تنها عشقم.....

خداحافظ ،


از اينجا كه پر از غمه خسته شدم می خوام برم

قلبمو كه دادم به تو ديگه بايد پس بگيرم

موندن هرگز ، خداحافظ

ديگه ميرم ، اگه يه روز دردهای دنيا بريزه تو قلب من

ستاره ها خاموش بشن تو آسمونه شب من

من ميميرم ، ديگه ميرم

خداحافظ ، ديگه رفتم ، پايان ثانيه منم ،

هر جايی ساعت ببينم ، عقربه هاشو ميشكنم

حتی نشد واسه يه بار ، من بدی هاتو خوب كنم

خورشيد و كشتم كه ديگه خودم به جات غروب كنم

دل ميسوزه،ازم نخواه بيشتر از اين اسير اين قفس باشم

هيچی نمونده از دلم خاكستره دو آتيشم

ريزه ريزه ، دل ميسوزه ، خسته شدم

دلم گرفته اين روزا غم خونه كرده تو صدام

بارونه غصه انگاری ميباره تو ترانه هام

عاشق بودم ، خسته شدم 

خسته شدم ، ديگه ميرم ، گريه نكن

دل ، بيا بريم ، از عشق ، ديگه نگيم

درد عشقی ، كه كشيديم ، جز خدا به كسی نگيم

دل ، بيا بريم ، از عشق ، ديگه نگيم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: